tisdag 16 juli 2013

Dag 23

Buns and guns!! =)

Rumpa, biceps och abs idag och nytt träningsprogram! Otroligt kul dom dagar det kommer nya pass då det blir lite variation på träningen och eländet. ;)

Jag blir fortfarande förvånad över hur pass mycket mer jag orkar nu och orkar pressa mig själv. Sen som sagt så orkar jag mera dom dagar jag ej jobbat eller jobbar natt. Går inte att beskriva skillnaden faktiskt, den är enorm! Nu när jag hör att andra inte brukar träna under jobbnätterna så inser jag att jag gjort det extra tufft för mig att ge mig på detta. Försöker dricka extra mycket under jobbnätterna men tror det misslyckas katastrofalt då man ändå känner sig helt dehydrerad..

Beställt hem proteinpulver som är svensktillverkat utan tillsatser. Hade dock missat att pulvret innehåller linfrön, som jag inte längre tål nå vidare bra efter överkonsumtion, samt vara hela 7,5 g kolhydrater i 4 msk. Det är lite för mycket kolhydrater för min strikta LCHF men endast en minimal del av detta är sockerarter, tror det är 0,3 g.

Har dock druckit sangria ikväll så där har ju sockerstoppet havererat totalt, men jag hoppas att det inte ska påverka viktminskningen allt för mycket. Brukar bli dålig av socker men känner ännu ingenting så jag tar det som att det var meningen att jag skulle njuta av tapas, sangria med goda vänner ikväll. ;)

Puss å go'natt!

1 kommentar:

  1. Behöver du nån som vaktar ditt tapout när du är bortrest? ;)

    SvaraRadera