onsdag 10 juli 2013

Dag 17!

Idag har jag haft en av dom där dagarna jag klarar mig så bra utan. Dom där dagarna när baksidan av nattjobb blir så tydlig och man liksom faller ner i ett svart hål och allt känns bara..svart. Oftast i samband med PMS blir det en mindre lyckad kombination och jag isolerar mig. Missade en väns 40-årsfest i Enköping ikväll men får ta igen och fira henne vid annat tillfälle. :)

Är ändå sjukt stolt över mig själv att jag till sist orkade lyfta rumpan från soffan och göra vad jag kallar dödens-pass: Plyo! Ett av dom tuffaste! Full fart från början till slut. Fokus på ben och rumpa i 52 minuter och herregud..! Jag har inte styrkan att göra alla repetitioner men en dag ska jag minsann greja det. ;) Så otroligt skönt nu efteråt när jag kan varva ner med te på ingefära och Morden i Midsomer. ;) Känns ju alltid som man blivit smal och slim efter ett sånt här pass, men tusan, naveln är fortfarande lite ledsen och den hängiga rumpan hänging on. Såattesäjja. ;)

Imorgon blir en bättre dag.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar