tisdag 9 juli 2013

Dag 16, igen!

Tjohoo! Jag är igång igen! Två dagar har jag lyckats med nu och mår som en prinsessa så nu hoppas jag kunna fortsätta detta utan några vägbulor som gör att benen viker sig på mig. ;)

Dessutom har jag panikbokat en resa till Brasilien i September, två dagar efter att jag slutfört dessa 12 veckor, så nu har jag verkligen inte tid för avbrott! =)

Jag trodde min form skulle vara helkass efter dessa två veckor nästan helt utan träning men jag är fortfarande starkare nu än innan. Armhävningarna kan jag göra mer och mer korrekt, alltså dom vanliga armhävningarna. Han har ju så många olika varianter och "overkill"-pushups..men en sak i taget.. ;)

Och just ja, jag har ju tagit bort alla bär och mjölkprodukter, (äter fortfarande hårdost med hög fetthalt och lite mozarella.) och vågen börjar röra sig neråt igen. Äter till och med mugcakes ibland till frukost gjorda på mandelmjöl och kokosnötsmjöl och det verkar inte påverka min viktminskning negativt. Me väry happy.

Nu inväntas Stefan och Morgan för picknick i parken innan vi beger oss till Skansen för Allsång! Underbara lediga sommardag!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar