lördag 13 juli 2013

Dag 20

Tre veckor avklarade! Tjohoo!! =)

Idag gick det dock fruktansvärt trögt med träningen och nu ligger jag på soffan sista minuterna innan nattjobb, med ryggvärk! Vet inte riktigt vad jag lyckats med men någonting har skett mellan skulderbladen. Kanske orkade jag inte vara tillräckligt fokuserad för att hålla en korrekt hållning. Jag vet inte. Men imorgon är det vilodag så jag hoppas att det gör kroppen redo för fjärde veckan.  Fjärde veckan! Jag är grym!!

Jag skulle önska flera timmar på dygnet när jag jobbar natt så jag lyckas träna med så maximalt med energi som möjligt. Gillar inte att behöva k ä m p a mig igenom träningen dom dagar jag jobbar natt. Känns lite som att träna när man fortfarande sover. Stor skillnad i veckan då jag var ledig och full med energi efter en ordentlig nattsömn.

Haha, denna blogg handlar mer om eländet att få ihop träning med nattjobb än om TapouT XT, men tusan, det är tuff träning som kräver mycket! Och jag är inte så tuff. Eller egentligen är jag ju det eftersom jag envist givit mig den på att ta mig igenom dessa 12 veckor!

Tycker faktiskt min mage ser lite mindre ledsen ut när jag tittar på bilder från i höstas då jag gick ner mycket i vikt och jämför med nu. Jag väger mera nu men har en gladare navel. ;) Tycker rumpan fått sig ett lyft också, men det kan vara rent önsketänkande. ;)

Ha en grym lördagskväll alla där ute! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar