tisdag 2 juli 2013

Dag 16

Tog upp träningen igen igår trots att jag vaknade och kände mig täppt, nysig och lite snorig. Träningen tog emot och jag tror det är en kombination av för dåligt vätske- och matintag dygnet innan pga nattjobb samt nån bacill som vägrar släppa taget.. Jobbade sen en oplanerad extranatt inatt så kroppen fick aldrig tid att återhämta sig och allt blev värre imorse. Nu är jag bara irriterad och frustrerad!

Nu blir att på direkten ta bort alla bär och alla mjölkprodukter för att sänka blodsockret maximalt för att läka ut detta elände! Förkylningen har fortfarande inte brutit ut men ligger hela tiden latent, kände mig dock piggare i helgen men väntade ut måndagen för nystart...

Misstänker att jag får använda denna dag för att vila. Som sagt, ändring från och med nu i kosten för att ge minsta lilla för denna förkylning att fortsätta nära sig på. Jag äter alltid mycket mera bär under sommaren och uppenbarligen blir det för mycket socker för att min kropp ska må bra!

Så, japp, jag är förbannad och less. Inget nattjobb förrän på lördag så nu ska jag få in ordentligt med sömn och återhämtning. Sen får jag ta igen all Tapout med större styrka än tidigare!

JAG SKA TA MIG IGENOM DETTA SKITPROGRAM!! ;)

Sådetså. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar